מה היו התכניות של הזוכים הגדולים בלוטו?

כל מי שחולם לזכות בלוטו, כבר מתכנן מה יעשה עם הכסף מיד לאחר הזכייה. ישנם כאלה שחושבים שיתפטרו ישר מעבודתם, יקנו רכב יקר או חופשה אקזוטית, ולעומתם יש את מי שישמור על אורח חייו וישקיע את הכסף באפיקים שונים. אבל מה באמת היו התכניות של זוכים אמיתיים בהגרלת הלוטו מיד לאחר הזכייה?

מאת: מועדון קלאב פור יו – צוות האינטרנט

stockimages (2)

לפניכם 3 סיפורים על זוכים גדולים בלוטו והתכניות שלהם:

1. איליין והרולד מניו ג’רזי ואדי נבורס מג’ורג’יה חלקו ב-2007 סכום של 390 מיליון דולר. נבורס, שהיה נהג משאית תכנן לקנות בית עבור ביתו כדי שתוכל לעבור מהקרוואן בו היא גרה, לשלם את המשכנתאות לאמא שלו, לאחותו ולבני משפחה אחרים, ולקנות סירת דייג עבור בנו. בשביל עצמו הוא תכנן רק לדוג.

2. 8 עובדים ממפעל לאריזת בשר בנברסקה זכו ב-365 מיליון בשנת 2006. העובדים חילקו ביניהם את סכום הזכייה הגדול. שלושה מהם התפטרו מעבודתם מיד לאחר הזכייה. שניים מהזוכים היו מהגרים מוייטנאם ואחד מקונגו שאמר כי הוא מתכוון להשתמש בכסף כדי להוציא תואר במנהל עסקים.

3. ג’ים וקרוליין מקולר מוושינגטון, ב-380 מיליון דולר זכו ב-2011. “אני לא הולך לטוס בכל רחבי העולם ולקנות לעצמי מטוס פרטי” אמר מקולר במסיבת עיתונאים. הוא תכנן להפקיד את רוב הסכום בבנק, לכתוב כמה צ’קים עבור ששת ילדיו, ולתרום חלק מהסכום לצדקה.

חברת club4u מעסיקה מתמטיקאים וסטטיסטיקאים להם ניסיון רב ועשיר בחיבור צירופים חזקים, בעלי סיכויי זכייה גבוהים בהגרלות הלוטו.

מה היו התכניות של הזוכים הגדולים בלוטו?
אהבת? דרג!